"Інтерактивний купонінг " у рекламній кампанії LeFutur

У період лютневих і березневих свят компанією LeFutur була проведена маркетингова кампанія, що переслідувала своєю метою залучення відвідувачів у магазини з on-line простору й стимулювання продажів. Як основний інструмент використовувалося нове сервісне рішення "інтерактивний купон " від компанії МДС, засноване на власній, запатентованій технології "штрих-код у мобільному телефоні ". До свят 23 лютого й 8 березня, з метою реалізації маркетингових заходів для компанії LeFutur, медіа-агенством + SOL і компанією МДС (Мобільні дисконтні системи) була проведена стимулююча акція з використанням нового продукту МДС – "інтерактивний купон ". Суть акції полягала у наданні користувачам on-line ресурсів спеціальної пропозиції від LeFutur, для реалізації якого покупець повинен був пред 'явити мобільний купон на касі кожного з магазинів. Інформаційне повідомлення про спеціальні можливості розміщалося на web-сайтах у вигляді банерів, за клічі на які користувач переходив до сторінки з докладним описом акції й інтерактивною формою запиту мобільного купона. Увівши свій номер телефону й ім 'я, абонент відразу одержував на свій мобільний телефон купон-штрихкод з логотипом LeFutur і коротким коментарем по використанню. Купон верифікувати співробітником LeFutur на касі й, у випадку "валідності ", давав покупцеві право на одержання 15% знижки на будь-який товар. У купон були уведені обмеження по терміну дії (до 15 березня) і реалізації – одноразове застосування одним абонентом. При цьому система контролю купонів MDS вела on-line облік всіх запитів і фактів використання купона покупцем, а так само дій конкретної каси / касира по верифікації купона. По закінченні акції LeFutur одержав повну статистику по кількості клічів, запитів і актівацій купона для кожної з використаних медіа-майданчиків, що дозволило одержати повну картину дій користувача з 100% точністю, а так само приємний бонус – середній чек покупців, що пред 'явили купон, на 19,5% перевищив середній чек звичайних покупців. "Ми вивели на ринок новий продукт, що дозволяє рекламодавцеві не тільки інформувати цільову аудиторію, але й стимулювати продажі й відвідування торговельних крапок потенційними клієнтами. Моделі оплати CPA і CPS, які може одержати рекламодавець, а так само повна статистика по кількості переглядів, запитів, активації купонів і відгуку для конкретного медіа-ресурсу роблять сервіс унікальним, а саму рекламну кампанію максимально прозорої. Платформні рішення дозволяє використовувати сервіс будь-яким рекламодавцем або медіа-площадкою: web, wap, мобільний додаток, термінал прийому платежів або традиційні медіа (PRІNT, radіo, tv, іndoor, outdoor і т.д.) ", – коментує подія Павло Сазонов, генеральний директор МДС. "Ми вперше використовували даний інструмент у своїх маркетингових активності. Позіціонування бренду LeFutur як дивного, вихідного за рамки звичного, жадає від нас незвичайних і креативних рішень у сфері просування. І, судячи з реакції покупців, мобільні купони повністю відповідають нашій політиці. Надаючи спеціальну знижку користувачам, ми, по суті, мали на увазі одержання прибутку за рахунок збільшення обсягу продажів. У підсумку, разом із притягнути клієнтами й продажами, ми одержали ще й збільшення середнього чека, що не може не радувати. ", – Відзначила Тимашова Ганна, менеджер з маркетингу LeFutur.


Якщо вам сподобався пост, ви можете залишити коментар или підписатись на RSS і отримувати кажен новый пост з цього блогу.

Коментарі

Еще никто не комментировал.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.