У Facebook з’являться «індикатори надійності» до матеріалів ЗМІ

У Facebook вже довгий час ведуть боротьбу з фейк і дезінформацією в соціальній мережі, і зараз придумали спосіб, який допоможе виграти якщо не війну, то хоча б битву.

Матеріали авторитетних ЗМІ почнуть позначати спеціальним маркуванням «i». Це так званий індикатор надійності, натиснувши на який, читач зможе дізнатися всю необхідну інформацію про видання: політику в області етики, систему фактчекінга і правок, структуру власності, а також методи боротьби журналістів з недостовірною інформацією. Після цього користувач зможе сам вирішити, довіряти чи ні прочитаної статті.

Спочатку спеціальні іконки з’являться лише у кількох видань. Поки невідомо, які саме, але вже відомо про участь в проекті медіаконгломерату Vox Media і агентства Associated Press. Згодом їх кількість буде збільшуватися. Плани у Facebook «наполеонівські»: розробники хочуть зібрати в соцмережі інформацію про засобах масової інформації по всьому світу.

«Ми вважаємо, що ця функція допоможе людям оцінити, чи належать статті видавцеві, якому вони довіряють, і чи заслуговує сама історія довіри. Ми надамо людям більше контексту, щоб допомогти їм приймати більш обґрунтовані рішення, поліпшувати інформаційну грамотність і освіту », – йдеться в заяві Facebook.


Якщо вам сподобався пост, ви можете залишити коментар или підписатись на RSS і отримувати кажен новый пост з цього блогу.

Коментарі

Еще никто не комментировал.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.