Samsung продовжує втрачати позиції на китайському ринку смартфонів

Продукція компанії Samsung стає все менш популярною на китайському ринку смартфонів: якщо в минулому кварталі південнокорейський гігант займав 9 місце в рейтингу постачальників і 2% ринку, то в четвертому кварталі, за прогнозами Strategy Analytics, частка Samsung зменшиться до 1,6%.

А адже ще кілька років тому успіхи Samsung були більш вражаючими – близько 20% китайського ринку. Згодом компанію почали «посувати» вітчизняні Huawei, Xiaomi, Oppo і Vivo, і зараз її частка зменшилася більш ніж в 10 разів. При цьому 4 головні конкуренти Samsung займають 66% китайського ринку.

Незважаючи на це, Samsung залишається лідером з постачання смартфонів у світі (83,3 мільйона пристроїв за 12 місяців). Бувай?..


Якщо вам сподобався пост, ви можете залишити коментар или підписатись на RSS і отримувати кажен новый пост з цього блогу.

Коментарі

Еще никто не комментировал.

Извините, обсуждение на данный момент закрыто.